RSS

Durere cronică de film: Johnny Deep e turist (neelectoral)

30 Jan

Deoarece omul are nevoie pe lângă cultura de porumb şi pe  cea personală, Bulă Întâiul nu face excepţie aşa că azi, ca să vă dea pe spate cu vastele cunoştinţe NU VĂ RECOMANDĂ filmocul The tourist aka Turistul decât dacă aveţi ceva vise umede cu numita Angelina Jolie (da’ să n-afle Brăduţ Pitt că se lasă cu bătaie). În rest acţiunea nu-i menită să vă superglueze de teveu decât la fazele cu bunoaca de Angelina (dacă sunteţi masculi) sau de loc dacă sunteţi femele (şi oricum cât ne holbăim noi la superproducţie femele fac popcoarne în bucătărie). Nici măcar finalu’ nu te rupe la măcar jumate dă ficaţi. Iar faptu’ că mai toată vrăjala se întâmplă la Veneţia nu salvează din film pen’că nu prea arată peisaje, macar cu din astea să se-ncânte şi Bulă Întâiul care încă n-a ajuns acoloşa.

Deci avem poliţie, Angelina, poliţie, ea fuge la Veneţia, agaţă un fraieric pe drum (Deep) ca să creadă poliţia că-i ăla de-l căutau că babardise nişte milioane de euroi, Veneţia, apare şi mafia rusă (că măcar să tragă cineva cu arma şi-n film), ea îl pupă pe el, el happy, o prinde ruşii, pe el poliţia, el fuge s-o salveze de nasoii de mafioţi şi… Acu’ nu pot să vă zic finalul de sfârşit că poate mai ie acilişea cineva care vrea să se plictisească cu filmul, iar Bulă Întâiul nu poa’ să-i fure această mică bucurie. Nota 6,5 pentru film, hai 7 pentru the ass of Angelina. Bulă over and out.

Dacă vreţi să-l descărcaţi ca să-l vizionaţi în condiţii optime de siguranţă şi confort, o puteţi face accesând linkul.