RSS

Durere cronică de film: la Green Hornetu’ lăudat să nu te duci cu acul

13 Feb

Fiind fan Bruce Lee, Bulă Întâiul a aşteptat cu interes şi nerăbdare vizionarea filmului The Green Hornet. Celebrul Brusli jucase într-un serial cu acelaşi nume în rolu’ lu’ Kato de care vom vorbi mai jos. Şi m-am uitat la film. Şi p’ormă m-am uitat la mine şi mi-a fost ruşine. Bulă NU VĂ RECOMANDĂ filmu’ Viespea verde decât dacă vă găsiţi internaţi la secţia lobotomie intensivă sau dacă diagnosticul e imbecilitate galopantă acută. De ceva timp n-am mai văzut aşa tâmpenie cronică de film. Parcă e făcut pentru ciobanii cu aichiu de 3,14. Şi cică există şi varianta 3D. Why?

Personaju principal e-un bogătan care o freacă cu fimei şi alcooale pe banii lu tac’su ce-i mare mogul de presă, un fel de Vântu de-al lor. Tac’su o mierleşte la un moment dat, înţepat cică de-o viespe (iera alergic moşu la veninu’ insectei), iar ăsta micu’ îi preia afacerile lu’ babacu’. Moment în care-l cunoaşte pe Kato, un chinezoi ce iera şoferu’/mecanicu’/făcătorul de cafea şi inventator de diverse chestii pe proprietatea bogătanului decedat.

Din vorbă-n vorbă ăia doi se maschează şi fac pe super eroii. Noroc cu asiaticu’ care ştia bătaie, că bogătanul ăl tânăr era deficitar la capitolu’ ăsta. Apare şi Cameron Diaz pe post de secretara lu’ tânărul proaspăt mogul, ăştia doi făceau pe eroii negativi ca să poa’ să fie pozitivi, aveau o maşină pe nume The Black Beauty (original, nu?) cu faruri verzi, mitraliere, scaune ejectabile, şi-un pick up care le cânta. Şi se iau ei la trântă cu-n rus ce se chema Chudnofsky şi care spre final se rebotează Bloodnofsky ca să fie mai fioros şi cu procuroru’ general care se dovedeşte că-l omorâse pe mogulu’ bătrân. Că ăla nu mai vroia să scrie dă bine de iel.

Şi se bat ăia doi cu ăia mulţi şi înfrâng în final. Şi ăsta-i filmu. Şi-am încălecat pe-o viespe verde şi mă duc să văd un DVD de colecţie ca să mă scap de idioţenia dă film din capu’ meu.

dacă vreţi să simţiţi şi voi că regizoru’ vă ia la mişto, apăsaţi AICI.