RSS

Seară reumatică de film – partea a II a

16 Feb

Prima parte.

Hotărât să se răzbune, Ionel, ca orice bărbat când boleşte, devenise mai malefic decât familia Borgia şi Machiaveli. It’s payback time, şi-a spus în barbă după modelul filmelor appreciate în special de Bollywood. Aşa că i-a propus Steluţei o another movie night. A făcu iar floricelele, a destupat sticla de vin rouge (mai rămăsese jumate din ea) şi a ales spre vizionare Star Wars. Mişcare inteligentă, că ce mascul nu şi-a dorit o dat’ în viaţă să fie Jedi şi cu puterea minţii să desfacă sticlele dă bere sau să-şi facă jumătăţile să tacă din gură? Sau măcar o sabie laser să avem să nu ne mai chinuim să tranşăm carnea pentru grătar cu tot felu’ de satâre chinezeşi.

Se pun Ionel şi cu Steluţa la film, apasă Ionel play şi începe. Filmul. Şi gura lu’ Steluţa.

-Ce episod din Star Trek e ăsta?

-Steluţo, ie Star Wars, ie altceva.

-Îhâm. Alea-s nave şpaţiale?

-Da, sun crucişătoare imperiale.

-Dacă-s crucişătoare, ar trebui să meargă pe apă, nu în cosmos. Ce prostii vorbeşti…

-Cum zici tu pisi.

-Naşpetele ăsta-n negru cine-i? Şi ce-are cu fata aia cu freză cudată?

-E Darth Vader care-i rău şi fata ie prinţesa…

-Deci e un fel de film cu  robin huzi, da? Când apare ăla bun?

-Mai încolo.

-Pân apare du-te şi mai fă o tranşă de pop corn, iute.

-Da bobocica mea de trandafir.

În timp ce făcea pop cornu’, Ionel o privea de la spate pe Steluţa cum, de pe canapea, urmărea fascinată filmul. “A prins-o acţiunea-n pana mea. Da’ nici nu mai comentează. La naiba şi io vroiam să mă răzbun, cărei gagici îi place Star Wars? Niciuneia.”, gândea Ionel puţin buimac.

Luă popcornu’ din bucătărie, se aşeză lângă Steluţa şi îi întinse castronu’. Nicio reacţie. O privi. Dormea tun sforăind uşurel. “Măcar tace din gură” se bucură Ionel. Luă o gură de floricele şi începu să vizioneze aventurile cavalerilor Jedi. “Să nu uit s-o trezesc să-mi dea cu Bengay”.

Bulă vă urează: force be with you.

 
3 Comments

Posted by on February 16, 2011 in povesti muritoare

 

Tags: , , , , , , ,

3 responses to “Seară reumatică de film – partea a II a

  1. DoggyStyle

    February 16, 2011 at 10:16 am

    Si eu am incercat sa vad Razboiul Stelelor cu prietena si dupa 5 minute de fil m-a intrebat de ce-mi place prostia asta. M-am lasat pagubas.

     
  2. Ioana

    February 16, 2011 at 11:16 am

    Trebuia Ionel sa ii puna un film horror sa o ingrozeasca si sa se ghemuiasca la peptul lui.
    Acum pe bune! De ce va place Star Wars? Si ala negru de respira greu era ta-su??

     
  3. Bulă

    February 16, 2011 at 4:30 pm

    Ala negru de respira greu era tac’su bun. Cre’ ca ne place Star Wars pt ca noi, masculii ne-am bate in sabii si la 50 de ani. Iar daca sabiile-s laser, oho.

     

Leave a Reply

 
