RSS

Welcome to pensiunea facebook

21 Feb

Una din dorinţele lu’ Bulă Întâiul înainte de a experimenta tunelul de lumină şi a se reâncarna într-un porc (că se ştie că porcii simt plăcerea 30 dă minute) este de a-şi face 5000 dă friendşi pă facebook. Ce poate fi mai uşor? Cauţi man and woman şi le ceri pretenia. Numa că de la teorie la practică e-o distanţă aşa de mare ca între România şi Japan. Deci nu că e plin cu pensiuni, agenţii dă turism şi hotele pe facebook. Nu-i plin, e invazie. E ca lăcustele care au invadat Egiptu când cu Moses.

Cred că într-o seară vreun proprietar de pensiune de doo margarete, panseluţe sau muşeţeluri sa-ntâlnit cu tovarăşu’ lui bun, viitor proprietar de pensiune (mai are de pus acoperişu’ şi geamurile, da’ dacă-l întrebi, iel e propritar de pensiune).

-Bă Costele, n-am clienţi, ce dreaq fac?

-N-ai clienţi măh, păi dacă posezi gândaci, cin’ dreaq să vină la tine-n pensiune?

-Nu iera gândaci, adică iera, dar mi i-a plantat nevastă-mea înainte să fugă cu somelieru’.

-La ce dracu’ ai avut nevoie de sommelier băh papagalule când tu ai la vânzare numa ţuică?

-Acu’ am aflat şi io că nu-m trebe, dar lasă tardiveniile astea şi învaţă-mă ce fac?

-Bine. Uite cum am vândut io locurile de revelion când, vorba aia, practic mai am de pus acoperişu’ şi geamurile.

-Cuma ai făcut asta măh David Coperfilde?

-Am înscris pensiunea pe facebook. Am cerut prietenii, ui mamă am la prieteni de nu mai am loc dă ei, dacă-i invit la un bairam dau faliment ca băncile alea din Grecia.

Era de-ajuns să-nceapă unu’. După Costel s-a luat Ionel, după Ionel, Georgel şi tot aşa. Ca să-i facă-n ciudă lu’ Bulă. Că 5000 dă friendşi îmi doresc, da’ nu 5000 dă pensiuni, că-mi trebe doo vieţi juma’ să le vizitez pă toate. Aşa că pragu’ dă 5000 e greu de atins. Acesta va fi maratonu’  sau Termopilele lu’ Bulă. Să se laude şi iel c-a făcut sport pe net. Ştiu, asta nu m-ajută să dau burta jos.

 
2 Comments

Posted by on February 21, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

2 responses to “Welcome to pensiunea facebook

  1. tv online gratis

    February 22, 2011 at 8:28 am

    salut,
    esti interesat de schimb de legaturi cu http://onesitetv.com/tvonline/country/Romania/ ? e site de tv online. multumesc.

     
  2. Bulă

    February 22, 2011 at 10:57 am

    Da, trimiteti-mi detaliile pe mail. banc.bula@yahoo.com

     

Leave a Reply

 
