RSS

De rupi din net o rămurea, ce-i pasă netului de ea

26 Feb

Când Bulă Întâiul şi-a propus să escaladeze piscul alunecos şi plin de crevase al blogosferei şi-o făcut una bucată promisiune: fie iarnă, vară, frig, inundaţie, ger şi polei, va scrie cel puţin un post pă zi ca să nu-şi dezamăgească cetitorii care se ştie că sunt mari la stat în faţa computerului, dar degrabă vărsătorii de sângele de Bulă dacă sare vro zi.

Ieri fiind friday, Bulă s-a pregătit psihico-tactic pentru rubrica “Vinerea Pullitică“. În drum spre scârbiciu planul fusese temeinic aranjat, deja se ştiau clar paşii de urmat: turnat cafea ferbinte ca o noapte africană, dat drumu’ la agregatul ce răspunde la numele de PC, verificat mailurile de job, mailurile personale cu gagici de la Playboy şi pps-uri din alea, citit presa online şi scris pe blog. Totu’ pân la ora 8 juma’ când trebuia să mă fac că muncesc.

Pun cafeaua fierbinte-n ceaşcă, aşez trupul proprietate personală în faţa calculatorului, open the fucking computer, se dăşchide, îmi admir wallpaperul, double click on firefox icon, nema net. Close, open din nou. Netu’ nu iera. Zbier: n-avem net? Nu, că repară ăia nuştiuce. FTW. De nervi bag un Gouvernor of poker (joc luat cu mare talent de pe-un torrent şi install pe pc-ul de la scârbwork).

Cea mai lungă zi la muncă. Net nu, din ăla mobil nu, jale şi tristeţuri. Nu contează, voi ajunge la hoceagul personal şi-mi voi mulţumii cititorii. N-a intrat ziua la apă. Se trage sirena de finalizare a jobului, nu s-or supăra fanii că bag o bere cu băieţii. De la bere o pizza, de la pizza, o bere, eram cam nevorbiţi. Şi dă-i spre casă pe la 10 seara. Un singur gând avea Bulă, să scrie nenorocitu’ ăla de post. Casă, debrăcat, luat o bere din frigider, deschis agregatu’, double click pe firefox icon, deja vu. Netu’ mă părăsise pentru unu’ mai bun. Am încercat diverse metode de dat drumu’ la net. Cred că am executat şi-un dans al netului. Nimic. Am aflat azi dimneaţă când am sunat cu gândul să-i sinucid pe ăia de-mi bagă net în casă, că nu-l plătisem. Acu scriu de pe laptoapă într-un pub cu wireless. Cică luni îmi voi primi porţia de net. Deja număr orele, minutele…

 
2 Comments

Posted by on February 26, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

2 responses to “De rupi din net o rămurea, ce-i pasă netului de ea

  1. Ioana

    February 26, 2011 at 9:17 pm

    Ai patit si tu ca mine cu factura ( citeste aici http://punctyochana.blogspot.com/2011/02/am-vorbit-s-rezolvat-nu-se-poate.html ) ! Vreau sa ma inveti si pe mine dansul netului sa nu mai fiu nevoita sa mai platesc, poate il vrajesc asa!

     
  2. Bulă

    February 27, 2011 at 11:21 am

    Intr-o buna zi voi posta un clip de genul “cum sa faceti dansul netului in 3 pasi simpli”.

     

Leave a Reply

 
