RSS

Conspiraţia mondială a mărţişoarelor

02 Mar

Fiind obligat de faptu’ că lucrează şi cu femele, Bulă Întâiul s-a concentrat puternic, a făcut vreo cinşpe push-up-uri ca să prindă vână şi s-a repezit la vânat de mărţişoare. Cam aproximativ zece bucăţi. În primu rând iera o aglomeraţie de ziceai c-au ieşit libienii-n stradă. Şi aglomeraţia aia vorbea toată de-o dată. Turnu’ lu’ Babel şi mai multe nu. Buuun, se obişnuie Bulă cu atmosfera şi-acu’ pică întrebarea: ce fel de mărţişoare să aleagă la gagicile de la scârbjob? Cum să fie mărţişorul? Ceva abstract, ceva de artă, ceva simplu că doar se ştie că gestu’ contează, mai puţin când ie ziua lu’ Bulă, ceva elegant, ceva aşa de urât încât să-l sperie şi pe Picasso?

Aşa că prins în puhoiu’ de lume, cu ochii făcând în cap ca girofaru de la maşina de patrulă, Bulă a avut o relevaţiune. Deci e mai clar decât clar, asta cu mărţişoarele ie o conspiraţie mondială a femelelor care vor să ne scrântească de cap mai devreme decât cere perioada de valabilitate la homo sapiens. E o conspiraţie mondială ca să ne descoperim partea feminină din noi. Ca să simţim şi noi măcar pentru o juma’ de oră ce simte ele.

Şi o dat’ ce mi-a venit relevaţiunea am tras aer în peptuţ şi-am ales prima tarabă pe stânga. Am luat 10 din alea cu şnuru de rigoare şi m-am rugat să le placă. Şi m-am dus în treaba mea, mai exact la o bere ca să scap rapid de eul feminin care-mi dădea târcoli. Numa’ că vine-acu 8 martie. Clar că-i conspiraţie.

 
3 Comments

Posted by on March 2, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

3 responses to “Conspiraţia mondială a mărţişoarelor

  1. Diana

    March 2, 2011 at 4:08 pm

    ce ti-e si cu “femelel” astea… in fiecare zi vor sa fie iubite…basca zilele de tortura valentine, dragobete, martisoare…
    daca te consoleaza cu ceva … 5 mai …e ziua barbatilor !!!
    prepareaza-te sa o cinstesti cum se cuvine…

     
  2. Ioana

    March 2, 2011 at 4:36 pm

    :))) Da recunoastem!! Complotam!! Vrem in fiecare luna o zi in care sa fie ziua noastra! :)))))

     
  3. Bulă

    March 4, 2011 at 8:56 am

    @Diana
    deja banii de berici se pun la sosetuta.
    @Ioana
    deci am avut dreptate! e o conspiratie 😦

     

Leave a Reply

 
