RSS

Terasa noastră cuibușor de nebun(ii)

15 Mar

(Faptele sun reale și chiar s-au întâmplat. Am si o foto cu telefonu ca dovadă)

Stătea Bulă 1 aseară la o terăsucă ca să-și ia rația de bere, nu de alta, dar trebe desprăfuit și ficatu’. Afară se lăsa seară ca-n poeziile lu’ poetu’ ăla celebru. La o masă alăturată un iel și o ea. Ea îmbrăcată într-o geacă rozalie, iel avea freza lu’ Dexter (ăla de pe Cartoon Network, nu criminalu’). Pâna aci nimic deosebit. Un gât de bere, un gât de tutun, un gât de bere…

El către ea (vorbea destul de tare așa că stăteam cu urechelnița pe el făr’ de efort): Deci cafeaua scurtează viața. Bei o ceașcă o scurtezi cu câteva minute (io cu gându’ din capul meu: Mi-am scurtat viața ca prostu’). Bunicu meu avea tensiune, dar tot bea cafea.

Precizare: el stătea p-un ceai, ea p-un cola. Persoane tinere și sănătoase.

El către ea (că ea dădea doar din cap ca câinii ăia de jucărie de se pun la luneta mașinii): Bagi id-ul de messenger în google și afli tot. Și feisbucu, și hai faivu. Tot. (băieții de la sri, ați reținut?)

O gură de bere printre râsete. De la mine râsetele. El (apoteotic): Nu mă mai duc la sală (trage Bulă cu coada la ochean, lipsă mușchi), dar mă duceam (logic). Cum am interupt, cum m-am îngrășat. Ea, cum spuneam, dădea din cap. El: ca să faci abdomene la 90 de grade îți trebuie experiență, nu-i așa ușor pe cât pare.

Am plecat spre căși. I-am lăsat când el îi explica o chestie cu întâlnirile de pe feisbuc. Și da, recunosc, unele din vorbele lu’ băiatu ăla le-am uitat, erau mai multe, dar de râs, am râs. Acu’ Bulă se-ntreabă, a rămas gagica pân la sfârșit sau a luat-o la goană?

 
4 Comments

Posted by on March 15, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

4 responses to “Terasa noastră cuibușor de nebun(ii)

  1. Ioana

    March 15, 2011 at 2:23 pm

    ehh si ea tot o apa si-un pamant era…oricum foarte interesant sa stai sa asculti asa unele conversatii… te distrezi!

     
  2. Bulă

    March 15, 2011 at 2:57 pm

    Pai nu vroiam cu totdinadinsul sa le ascult, dar daca ala vorbea de parca mancase trompete?

     
  3. Ioana

    March 16, 2011 at 9:04 am

    avea un megafon in gura! :))))

     
  4. Bulă

    March 16, 2011 at 10:56 am

    Da, probabil mamica lui fusese o portavoce.

     

Leave a Reply

 
