RSS

Ora de vară e de iarnă

29 Mar

(Următoarea întâmplare e reală și nicio persoană nu a fost rănită pe timpul desfășurării evenimentelor)

Se scoală Bulă ieri dimineață cu chef de muncă. Se holbează-n orologiu. Devreme. Trebuia să ajung la scârbici pe la noo și juma. Dășchid laptoapa, citesc emailurile, gugălu reader, mai o măslină, mai o scobitoare. Se face 8 și 40. Hai la scârbjob că nu mai ține. Îmbrăcat, parfumat, aranjat, run to work motherfucker! Afară o vreme plăcută de toamnă finlandeză. Hai pe jos. Hai! Admiră Bulă peisajele feminine, mai o țâgare, mai o făptură delicată, ajung la fabrică.

Hai noroc, bateți cuba, ce face băieții și fetele? Observă Bulă că se uitau unii lung și duios la el, dar na, ăsta-i efectu lu Bulă, să-nduioșeze oamenii.

Mă așez la birou, dau la descărcat un film de pă torenți pentru cronica de film de duminică (săptămâna asta fu luni, dar din cauză de club, povestim mai încoloșa), scârbossu scoate capu pe ușă: De ce-ai întârziat?

Who, me? Mă uit la pendula de pă gheara stângă. Ie 9 și 55 de minute șefu, bag mieros răspunsu.

Șefu se uită la mine cu milă (da, trezesc și mila-n oameni): Poate pe ora veche, e 10 și 55 că s-a dat ceasu înainte.

Îl privesc mască (masca de argint, de aur etc), holbez ocheanele din dotare la el și îi zic: la dracu, nu știam de ce mă simt așa odihnit.

The end. M-a lăsat în banii mei. Evident că mi-am setat orologiile ca să nu mai dau naștere la situații jenante de genu ăsta.

 
5 Comments

Posted by on March 29, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

5 responses to “Ora de vară e de iarnă

  1. Diana

    March 29, 2011 at 11:42 am

    o ora in plus sau in minus….la randamentu’ tau ce mai conteaza…. boss ignorant….. 🙂

     
  2. Bulă

    March 29, 2011 at 11:48 am

    Asa-mi venea sa-i zic si io, dar ceva m-a facut sa ma abtin. :))

     
  3. Diana

    March 29, 2011 at 11:49 am

    Iar mi-o fost foame…. am mancat la semne….. 🙂

     
  4. Diana

    March 29, 2011 at 11:50 am

    Data viitoare sa-l apostrofezi….ca sa stie ce om de valoare are in subordine….

     
  5. Bulă

    March 29, 2011 at 12:12 pm

    Valoarea mea, valoarea mea… 🙂

     

Leave a Reply

 
