RSS

Un osama mai puțin

02 May

Nici nu făcuse Bulă The One ochi ca lumea (după un nuit de beute) ca vrrrrrrrrrrrrrrrr îmi vibrează molecularu proprietate personală. Un amic surescitat: Bă, l-au omorât pe Obama.

Normal că de la mahmureală scărița și ciocănelu nu funcționau la capacitate maximă. Așa că înreb: Pe Obama, mă?

Nuuuuu, zbiară ăla ca un cerb în perioada de boncăluit, pe Osama!!!

Cine p***a mea îi Osama ăsta? Nici partea creierului responsabilă cu memoria nu se trezise.

Bin laden băăăăă!!!

Deci nu Obama? Osama?

Plm, Osama cred, începuse ăsta s-o dea din colâ în colț.

Hotărește-te, Osama sau Obama?

Nu știu bă, stai să mă uit că m-ai băgat în cețuri.

Lasă, culcă-te că mă uit io pe net. Mediocrule!

Da, dragi cititori, e vorba de Osama. Anunțul a fost făcut de Obama. Democracy wins! Să destupăm berile.

 
Leave a comment

Posted by on May 2, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
