RSS

Cum s-a petrecut de ziua masculului

06 May

Din nefericire pentru fanele lu Bulă The One n-am avut parte nici de lenjerie fina pe silicon de femelă, nici de băi de jacuzzi, nici de dom Perignoane băute lângă lumănări parfumate. Una la mână că am terminat the scârbjob la orele 22.05. Doi la mână că nu-i apă în jacuzzi din cauză de criză. Trei la mână că Bulă e pentru moment alone in the peisaj. Așa că am ginit un tovarăș cam în aceiași stare și hai să basculăm nește beri.

Ne-am învârtit noi ca un titirez pe coapsă de acrobată chineză pân ne-am hotărât să mergem la un local care cică băga party de ziua lu mascul. Intrăm convinși că o să fie ca în metroul japonez la orele dimineții. Barmanu cu doi tovarăși. În rest liniște ca și cum toți bărbații erau consemnați la vatră ca să-și primească cadoul de ziua lor. Așa că am băgat 3 tuboarge rapid, am văzut un episod din South Park pe plasma localului și acu după cum se poate observa, scribăluiesc pă blog. Și-mi urez un happy drunking day pt următoarea zi a mea.

 
Leave a comment

Posted by on May 6, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
