RSS

Aztecii au dreptate domnule…

09 May

Dat fiind temperaturile geroase de afară am zis că e nevoie de un întăritor, ceva, nu de alta dar auzisem că poți opri clănțănitul dinților cu niște bere. Zis și făcut, de la vorbă la faptă, pentru Bulă Întâiul nu-i decât un pas. Mic pentru omenire, dar mare pentru Bulă. Așa că m-am înfipt într-un Carrefour, mi-am aprovizionat coșul cu doo baxuri de Ursus la 0,30 și m-am pus cuminte ca o fată mare târâtă cu forța pe Muntele Găina, la coada de la casă. În spatele meu doi bătrâni genul activisto-proletaar. Și coada mergea încet, și vorbele lor mergeau mai repede decât ăla din Fast and Furios. Reproduc din memorie câteva din maximele și ideile pe care le debitau băutorii ăia de bere la pet.

–          N-am mai prins așa frig în mai din anii 50.

–          Da, anii 50. Lucram la 23 august, eram plin de bani, viață, nu ca acum…

–          Știa el Ceaușescu ce știa. Acu îl înjură toți. (io eram bucuros că n-am drept de a deține armă).

–          Normal că știa, ce, tu o duceai prost.

–          Cum dracu s-o duc prost, leafa era leafă, munca era cum era…

–          Acu bani puțini, ăștia ne taie din pense…

–          Și peste toate astea mai vin și aztecii.

–          Cine? Se miră ăla cum cred că se mira toată coada.

–          Aztecii. N-ai citit cu previziunile din 2012. Păi frigu ăsta e-un semn.

–          Posibil.

–          Ascultă la mine, aztecii au dreptate domnule, ascultă la mine. Păi se inversează polii pământului. Să vezi tu de n-o să avem climă ca-n Norvegia și ăia o să se lăfăie în căldură și soare.

–          Unde ziceai că ai citit de azteci?

–          Am io o carte, ți-o dau. Numai chestii interesante. Și ăștia după ce ne taie din pensie ne ascund și adevărul.

Am plătit și-am tăiat-o. Nu vroiam să mă prindă glaciațiunea pe stradă fără să apuc să beau o bere.

 
2 Comments

Posted by on May 9, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

2 responses to “Aztecii au dreptate domnule…

  1. Diana

    May 10, 2011 at 1:43 pm

    Rasu – plansu …..
    Prindem greu si uitam repede….
    Ca n-a fost bine pe vremea ciuruitului e …evident
    dar acu’ ? E bine?

     
  2. Doggy Style

    May 11, 2011 at 8:40 am

    E mult mai bine. Din mai multe puncte de vedere.

     

Leave a Reply

 
