RSS

Știi și nu câștigi cu Columbenii

11 May

Și asta numa și numa la zerou teve. Când Bulă Prim nu face filozofie în crâșme la beri șade acasă și zapează-n draci canalele tv (n-am Discovery extins, adică Hustler, Playboy și alte canale educative). Așa am dat peste canalu lu domnu domnu Dan. Unde, privind imaginea alăturată, puteți să vă dați seama cam cum se strâng banii de campanie erectorală pe spinarea bizonilor. Care acu nu trebe să mai răspundă la o întrebare, ci chiar la doo. Apoi vor urma 3, 4 pân ce va face Dănuț un canal de jocuri și concursuri. Haidi repede, băgați cu semeseurile.

 
3 Comments

Posted by on May 11, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

3 responses to “Știi și nu câștigi cu Columbenii

  1. cineva

    May 11, 2011 at 11:35 am

    Surpinzator,senzational.Facui poza tot la intrebarile acelea, apoi dimineata m-am gandit ca nu se merita.

     
  2. Bulă

    May 11, 2011 at 11:46 am

    Am fost primul, da?

     
  3. cineva

    May 11, 2011 at 9:38 pm

    Ca de obicei.

     

Leave a Reply

 
