RSS

Cum se tratează insomniile? Eficient.

16 May

Deoarece m-am suit în pat la orele 6 ale dimineții (în dimineața asta de luni), iar la 9 m-am dat jos ca să mă târâi la scârbjob, m-am gândit mai intens și mai nervos la niște leacuri contra insomniei. Trebe să precizez că nu m-am suit în așternut la 6 pentru că am avut o băut ci pur și simplu pentru că nu a venit somnu. Așa că am stat în bucătărie toată noaptea, am fumat și m-am uitat la filme (să nu vă uitați la Hobo with a shotgun că vă blestemați neamurile. Filmu ăsta sucks rău de tot).

Prin urmare, ce să fac io ca să dorm?

  1. Sex. Ie o idee dar deocamdată nu există partea feminină care să mă bage-n scutece.
  2. Lapte cald. De când am descoperit ceaiul de hamei, laptele ie dușmanu meu declarat.
  3. Muzică relaxantă, flaut chinezesc, cascadă susurând. N-avem așa ceva. Bulă se relaxează pe Metallica et Co, nu pe ciripit de păsărele. Plus că dacă aud ciripit de păsărele îmi vine să pun mâna să fac grătaru.
  4. Somnifere. Nu luăm chimicale că și așa ficatu lu Bulă the One e destul de oropsit.

Și-atunci, ce, cum, când? Dilemele unei zile de luni. Ce e ciudat e că nu mi-e somn de loc. Cred că pe undeva, ceva s-a dereglat.

Știe totuși cineva o metodă de a se învinge insomnia? Ajutați un biet suflet făr de somn.

 
6 Comments

Posted by on May 16, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

6 responses to “Cum se tratează insomniile? Eficient.

  1. Diana

    May 16, 2011 at 3:04 pm

    Io zic sa te uiti la congresu’ PDL-ului spun aia niste povesti…..

     
  2. Bulă

    May 16, 2011 at 3:19 pm

    Nu ma uit la politica. Dupa ce ca stau prost cu somnu sa ma duc si cu caputu?

     
  3. cineva

    May 16, 2011 at 3:34 pm

    Depinde.
    Acum,daca ficatul ‘mneata e oropsit deja,s-ar putea a alcoholul sa nu-l ajute,nici pe le nici pe tine,dar dupa o sticla de şampein, urmată de râs singur la oglindă, vine şi somnul şi chiar liniştit.

     
  4. Bulă

    May 16, 2011 at 3:42 pm

    Prima oara am inteles sampon si ma speriasem. Sa-mi scot din crama Dom Perignonu. 🙂

     
  5. cineva

    May 16, 2011 at 5:40 pm

    Şamponul e bun pentru altceva :))

     
  6. cineva

    May 16, 2011 at 5:56 pm

    Si poti incerca si varianta cu cantecelul

     

Leave a Reply

 
