RSS

Who the fuck is Alice?

17 May

Poveste din zbuciumata studenție (puteam să zic că-i de pe vremea când făceam profesionala, da n-ar fi adevărat).  Deci, într-o seară, cu gașca prin Regie, ne matoleam într-un club, nu de alta, da trebuia să ne-antrenăm ficatu. Spre dimineață reușesc să o combin pe Alice. A doua zi, dregându-mă cu băieții după alcoolul ingerat mă-ntreabă ăia: ”Ia zi, cum a fost?”. Ce? Răspund sorbind din apa minerală. ”Cu aia din discotecă, că ai plecat cu ea.”.  Io nu-mi aminteam nimica, da nimica. Băi, ce am făcut io cu aia? O dilemă de care nici măcar regii nu pot scăpa. După vreo doo săptămâni o ginesc iar în locația de băute. Bună Alice, ce faci, bla, bla. Ea cam înțepată. ”Băi să vezi că m-am făcut de râs, de lynx și de tigru Siberian. Trebe să aflăm adevăru”. Îi iau o băutură, mai bag un lugu-lugu. ”Nu mergem pe la tine să sărbătorim berile băute?”, îmi încerc norocul. Răspunsul a fost nu categoric, am avut impresia că o să-mi pună masa-n cap (bine că s-a abținut că era păcat de licori), și-a luat băutura și a dispărut în mulțime. Acu la orizont se vedeau oareșce nori de supărare. Mă întorc spre tovarășa ei care bea pe lângă noi din cauză că eram băieți haioși și care înțelegeau filozofia unei beri reci în vreme de distracție.

”Ce-are mă Alice, i-am făcut ceva?”. Tot io întrebam, de parcă nu m-aș cunoaște când sunt cu ambele motoare în flăcări. La care colega se-ntoarce spre mine și mă lămurește: ”V-ați dus la ea și-nloc de ceva i-ai găsit calculatoru și nuștiu ce joc și ai început să te joci, i-ai zis că imediat o bagi și pe ea în seamă și-ai adormit cu capul pe tastatură, iar când te-ai trezit ai întrebat-o cine e și ți-a zis Alice, iar tu ai urlat vreo cinci minute ”Alice, who the fuck is Alice?”. Și-ai apoi ai ieșit pe ușă și dus ai fost”.  Explicația a meritat încă vreo câteva beri și vreo tonă de miștouri de la gașcă după care îmi mai amintesc că atât m-am rugat de DJ să bage melodia cu Who the fuck is Alice pân m-au dat badigarzii afară.

Nu, pe Alice n-am mai văzut-o niciodată.

 
2 Comments

Posted by on May 17, 2011 in povesti muritoare

 

Tags: , , , ,

2 responses to “Who the fuck is Alice?

  1. cineva

    May 17, 2011 at 3:15 pm

    =))
    Noroc ca am curat in jur,ca altfel stergeam praful de pe jos cu mine,la cat m-am tavalit de ras.
    Asa esti ‘,mneata,mai ghinionist sau mai uituc?

     
  2. Bulă

    May 17, 2011 at 3:22 pm

    Berea provoaca ghinion, iar berea in exces amnezie.

     

Leave a Reply

 
