RSS

Doo bancuri

26 May

Ca să vă dați seama că Bulă Primul nu-și îneacă neuronii la terasele împănate cu halboace de bere, today from the uglyest terasă unde-mi iau porția de ceai de hamei vin cu doo bancuri pentru voi, care sunteți, nu-i așa, cititorii mei fidei.

Bancul numero uno:

În savana africană se startează un incendiu, arde juma de savana inclusiv nește sate de băștinași, animalele supraviețuitoare (inclusiv alea domestice) se refugiază în jumatea de savana nearsă. Acu leul, ca orice rege al junglei/pădurii/savanei care se respectă, adună all the animals să facă un rencensământ. Pă alea sălbatice le mai știa el, dar avea probleme cu alea domestice. Așa că-l ia pe primu specimen:

-Tu ce esști bă?

-Câine lup, măria ta.

-Cum bă câine lup?

-Tata era câine, mama lupoaică, urmărea săraca niște antilope, n-a fost atentă și i-a dat tata o cârj și-am ieșit eu.

Leul se întoarce spre următorul:

-Tu ce arătare mai ești?

-Catâr, luminăția ta.

-Ce-i aia bă?

-Tata era cal, mama măgăriță, i-a văzut daravela lu tata, s-a amorezat de iel și am ieșit io.

Mulțumit leul se întoarce spre al treilea specimen:

-Și tu ce ziceai că ești?

-Urs furnicar preamărite.

-Băăăă, dute-n p***a mea de aici.

Bancul number zwei:

La grădina zoologică de la Băneasa, gorila de Kilimanjaro a intrat în călduri. După cum se știe, gorila din această specie este pe cale de dispariție, așa că directorul lu zoo l-a chemat pe adjunct și i-a zis. ”Bă, trebe să-i găsim lu asta un mascul că e în trepidații. Rupe, e agresivă, trebe s-o liniștim. Plus că dacă rămâne o să fie primii pui de gorilă de Kilimanjaro născuți în captivitate, unici pe SE Europei. Fă ceva!”.

După o săptămână de trimis mailuri la toate zooruile din Europa, vine adjunctu: ”Domn director am rezolvat-o. Am găsit la Berlin una bucată mascul, e și el în călduri, dar problema e că costă 10.000 de euro. Transportul, maseuza, mâncarea, doctorul…”. ”Bă, zice directorul, nu dăm atâta, las c-o rezolv eu”. Pune mâna pe telefon directoru și-l cheamă pe Vasile, îngrijitoru lu gorilă.

-Bă Vasile uite, am o treabă cu tine, știu că pentru mine ți-ai da și viața. E o treabă de 1000 de euro.

-Ziceți domn director.

-Bă, trebe s- rezolvi pe gorilă. Asta e, n-avem ce face.

-Bine domn director, dacă-i sarcină de seviciu, facem. Da am și io 3 condiții: una. să nu mă puneți s-o pup pe gură că-i scârboasă cu buzoaiele alea, doi. să n-afle nevastă-mea că mă părăsește și avem trei copii, păcatele mele șu trei să mă lăsați să dau mia de euro în rate că tocmai mi-am luat mașină second hand.

 
Leave a comment

Posted by on May 26, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

 
