RSS

Tabloid la frizerie

02 Jun

Deoarece căldura a devenit căldură și Bulă o ființă care transpiră s-a luat hotărârea ca să ne dăm jos din pleata rebele gen fan Jimi Hendrix care ascultă ACDC. Intrat în frizerie, poftit pe scaunul de tuns, îi explic chelnăriței frizeriței ce vreau de la foarfeca ei și mă pun pe eșteptat. Pe teveul din frizerie rula duios antena 1. Cu știri. Țac, țac tăia tanti, pac, pac mă uitam la știri prin oglindă și le vedeam invers. Totul decurgea ca într-o lună de miere de frumos când bagă ăia știrea cu femeia operată să devină bărbat. Mare știre mare, revenim cu amănunte. Tocmai mă pregăteam să-i zic tăietoarei de păr că știrile astea sunt de cacao fără lapte când o vâd că țâșnește de lângă mine și se-nfige la colega. ”Ai auzit? Ce chestie… etc, etc”. Mă mai tunde un pic, mai comenta cu colega. Iar tunde, se uita-n tembelizaur să vadă dacă dau știrea. Mai tundea (mă rugam să termine până nu bagă ăia marea știre) mai stătea cu ochiu ciulit. N-am avut noroc. Au dat știrea când eram pe scaun. A fost o pauză binemeritată pentru ei, io mă grăbeam, dar nu se pune că deja eram bărbat. Ce, mă comparam io cu biata femeie operată pentru atașament de daravelă? Într-un final m-o tuns. Bine. Așa că mă mai duc pe acolo dar numai când o fi buletinu meteo.

 
2 Comments

Posted by on June 2, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , , ,

2 responses to “Tabloid la frizerie

  1. Diana

    June 2, 2011 at 12:25 pm

    ai fost norocos !!!! bine ca n-ai nimerit la unul din episoadele telenovelei cu iri si Moni !!! iti crestea barba!!! 🙂

     
  2. Bulă

    June 2, 2011 at 5:39 pm

    Ieseam de acolo ca tata Noe. 🙂

     

Leave a Reply

 
