RSS

O nouă poveste cu taximetrist

03 Jun

Aseară, trebuind să ajung la degustat niște beri reci asezonate cu nesște semințoaie de floarea soarelui, am luat un taxi ca să ajung mai repede să nu se răcească minunatul lichid. Taximetroiul conducea și vorbea la un mâini libere. (urmează un dialog nerecomandat minorilor):

”Da bă mai am o cursă și mă retrag. Ia zi, nu vrei o fată? Două ore – trei milioane. Ce băăă? e mult? Păi e de la un salon din ăla de masaj bă, face de toate. Bă, ești tâmpit, are 19 ani bă, NU-I CURVĂ ca alea de pe centură. Păi i-am dus un tirist, mergi și tu și-mi dă și mie un bot moca. Hai gândește-te și sună-mă.”

Prin urmare am avut ce povesti la bere și vă povestesc și vouă și-am încălecat p-o șa și-o ținem tot așa.

 
Leave a comment

Posted by on June 3, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
