RSS

durere cronică de film:

06 Jun

Nu știu alții cum sunt, dar eu când aud de filme în care se lasă cu matoleală mă uit neapărat. Că-ntotdeauna e bine să vezi cum se îmbată alții și cum reacționează după. După ce-am văzut The Hangover unu la care m-am râs destul de bine, e totuși o comedie bunicică, am așteptat ca un copil postat lângă pomu de Crăciun partea numero due a filmocului cu pricina. Cum se întâmplă întotdeauna, continuările nu-s la nivelul primei părți. Never ever. Dar și în The hangover part II sunt oareșce faze amuzante. Numa că toată acțiunea e construită pe scheletul primei părți, personajele principale sunt aceleași, fac aceleași chestii și caută tot filmul pe unu dintre ei care-i dispărut după o crâncenă beție.

Totul se-ntâmplă în Bangkok, în minunata Thailandă unde eroii noștrii au parte de niște căligări care nu vorbeau dar care băteau, de o maimuță traficantă de droguri, niște ruși, un tatuator, băutură, club de strip tease. Mă rog, ce se mai găsește în Thailanda, știți voi.

Și după o grămadă de aventuri mai mult sau mai puțin amuzante, totul se rezolvă, producătorii au mai făcut un film, se mai scot niște bani, poate se face și partea a treia.

Bulă vă recomandă filmul pentru o după amiază de sâmbătă când la teveu e politică, țopăi pentru tine sau pariați pe minotaur. Merge văzut la o bere și-un pop corn. Merge văzut AICI.

 
Leave a comment

Posted by on June 6, 2011 in cronica film

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
