RSS

Cum am muncit de sărbătoare

14 Jun

În primu și-n primu rând trebe să vă avertizez că m-am lecuit de lene și promit ca să scriu mai mult pe acest spațiu virtual. Acu că v-am convins, să trecem mai departe. Ieri, după cum bine se știe, o mare parte a poporului muncitor a stat acasă și-a sărbătorit o altă zi liberă. La mine la muncă nu s-a vorbit de liberă. Așa că, de dimineață, cu invidia în glandă m-am aranjat, frezat, parfumat și luând laptoapa în spate am purces spre scârjob. Afară era atmosferă de sărbătoare, în sufletu delicat a lu Bulă furtună musonică tropicală. Și-ajung la work. Și workul închis. stau preț de-o tutună și fac cel mai logic gest: pun mâna pe celular, formez, duc la ureche și vorbesc. Normal ca dintre toți angajații de la firmă io eram singuru care nu știa că are liber. Dacă eram în desene animate îmi creșteau urechi de măgar și-mi scria pe frunte stupid. Am făcut stânga împrejur și m-am cărat home.

 
Leave a comment

Posted by on June 14, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
