RSS

Ce face fetele de la țară seara

15 Jun

Și era azi Bulă Întâiul globtrotinetăr al țării într-o mirobolantă comună a patriei noastre încă nedesenată de bozgorii cu tupeu și aștepta rata. Nu de schimb, ci aia de transport. Cu minunata mea persoană erau și vro trei copilițe liceence care aștepta și ele rata ca să se ducă să-nvețe la oraș. Și cum așteptam noi așea, o altă domnișoară trecea pe stradă/uliță/ drum. Și una dintre alea de aștepta în rând cu noi îi strigă celei ce mergea agale: ”ieși diseară la drum să ne mai distrăm?”. Răspunsul a fost afirmativ. Răsul meu de doo ori afirmativ. Apoi, după înco o țigare a venit rata.

PS. În timp ce așteptam ceea ce așteptam a trecut o copiliță de la școală care mi-a zis săru mâna. Moment în care am rămas făr de replică pentru vro 10 secunde. I-am zis un ”să trăiești”. Deci am fost șocat, p-onoarea mea de nefamilist. Întrebare: cât de bătrân arăt în realitate? 🙂

 
1 Comment

Posted by on June 15, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , , ,

One response to “Ce face fetele de la țară seara

  1. Diana

    June 15, 2011 at 4:18 pm

    Socul asta l-am avut si io …cand o domnisorica m-a cofundat cu mama unei colege….
    Cu artimetica n-am stat niciodata bine…dar biologic …nu era imposibil …. :)))
    Panta rhei …!!!

    Saru’ mana !!!!

     

Leave a Reply

 
