RSS

Apă minerală rece şi ochelari de soare

16 Jun

Mă jur pe ocheanele mele cele mai ocheane că dacă mai sorb pân la 4 dimi mă învoiesc de la scârbjob. Nu de alta, dar e greu de tot să-ţi umble ochii-n cap ca titirezu când te holbezi pă monitor. Şi şefu îmi cere nu ştiu ce părere, şi peste o oră trebe să plec iar pe coclauri… Şi evident că titlul de la prost post nu-i adevărat. Am o apă minerală rămasă de vro săptămână pe supt birou şi n-am ochelari de soare. Şi afară-i un soareeeee…..

 
Leave a comment

Posted by on June 16, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags:

Leave a Reply

 
