RSS

În dimineața asta-s zen

20 Jun

Da, la 4 jumate e dimineață, nu noapte cum ar scrie filozofii gerco-romano-necatolici. Am terminat de lucru pentru azi la scârbjob (am de predat ceva, nu-i arma viitorului și nici pastila de mimat erecția) și înainte de-a închide clapeta la laptop mă întreb dacă și gândacii ies după ploaie ca furnicile. Nu de alta da se plimbă vro trei pe dulapu de la bucătărie (vin de la subsolul blocului) și mă uit la ei și nu mă-ndeamnă natural born killeru din mine să iau paleta de muște (bună și pentru gândaci) să le ard câte una să-i extraaplatizez. Așa că mă uit ca Bulă la poarta nouă la ei cum zburdă și nu le fac nimica. Și închei postu ăsta mărturisind că un țânțărete a simțit sângele cald și dulce a lui Bulă și-ncearcă să mă sugă de hemoglobină. Da lu ăsta chiar că-i rup capu dacă nu se cară în tifoida măsii. Over and out.

 
Leave a comment

Posted by on June 20, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
