RSS

Bulă, numele tău este lecitină

23 Jun

Cocoșii cântau a jale, soarele bătea în geam, Bulă ar fi bătut soarele, dar trebuia să se trezească pentru o nouă zi de îndurat la scârbjob. Ora 6 jumate. Record de trezire. Cu ochii cârpiți, sprijinit de pervazul Windowsului 7 de la bucătărie Bulă fuma. La jumatea țigării m-am oprit și-am stins-o. Din motive de economie. Dat drumul la computer, duș rapid ca în trupele de menținere a războiului, back to the kitchen. Fumat țigarea pân la capăt, repede la calculator, read the news, read the blogs, read the mail. Hai la fumat. Și-ncep a mă învârti prin bucătărie: ”mă, unde dracu-i jumatea aia de țigare”? caută pe sub scaune, masă, bufet, pe pervaz, pe hol, hai până-n baie, oi fi dus-o acolo. X files, frate! Aprind alta și rememorez. Și port un dialog mental, de genul: băi bou uituc, pai n-ai fumat-o mă. Dă-o-n **** de treabă că aseară nu te-ai matolit să zici că-i de la mahmureală. Marș la farmacie după pastile de memorie.! M-am dus la muncă, nu la farmacie. Las că se roțăiește scârbossu la mine și-mi revine toată memoria. Și aia ancestrală…

 
4 Comments

Posted by on June 23, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

4 responses to “Bulă, numele tău este lecitină

  1. Diana

    June 23, 2011 at 12:51 pm

    Io zic ca cel mai bine e sa te lasi de fumat. In cazul asta faci doua economii…la tigari si lecitina!!! 🙂

     
  2. cineva

    June 23, 2011 at 1:22 pm

    Stii ca e mai periculoasa jumatatea ?
    Intreb si eu, ca tot asa fac la serviciu,fumez jumate,ca mai apoi sa reiau jumatatea (asta in cazul,in care nu se intampla ca ieri,cand s-a trezit un amic sa presteze la curatenie si mi-a aruncat si jumatatea si paharul,in care aveam cafea,desi bausem doar doua guri)
    De la uv-uri pleaca totul.

     
  3. Bulă

    June 23, 2011 at 2:06 pm

    Cum zicea o prezentatoare ieri la teveu: raze ultraviolate.

     
  4. cineva

    June 23, 2011 at 9:45 pm

    =)))

     

Leave a Reply

 
