RSS

Durere cronică de film(e): Matt Damon s-a îngrășat, Liam Neesom a mai făcut un Taken

27 Jun

Deorece ieri o fo duminică mi-am îmbogățit cultura cinematografică cu ceva filmoace dintre care două mai nouțe (ca să zic așa). Primul pe listă cu voia dvs este The Adjustment Bureau unde joacă Matt Damon care mi se pare că a cam pus șuncuță pe el și Emily Blunt care e la fel cu silueta (thx God). Ideea filmului e destul de miștocuță și prinde și la un laureat al Nobelului în călătoriile în timp, dar și la un vatman de tramvai. Matt cel gras (sau mi se pare mie?) se amorezează de ea și ar cam vrea să stabilească o relație bazată pe preitenie, sex și dragoste (nu neapărat în ordinea asta). Și apar niște băieți cu pălării care se dovedesc a fi unii ce intervin în planurile oamenilor obișnuiți ca nu cumva s-o ia pe arătură cu alegeri de genu ”m-am amorezat de aia și o vreau” cum și-ar fi dorit grăsunul nostru. Și ăia se luptă să-i despartă, el se luptă să nu, noroc că primește ajutor din interior și dragostea va învinge. Yupi și la gară. Se recomandă acest film, îi dăm un 8 și trecem la următorul.

Înainte de a vă vorbi de Unknown trebe să vă întreb: ați văzut Taken? Tot cu Liam Neeson. Acținea se petrece la Paris, ele un fost luptător special al CIA, fi-sa e răpită de niște traficanți de carne vie, el pleacă la Paris, rupe tor ce prinde, recuperează fata, happy end, mai deschide un pop corn. E, în Unknown el e un respectabil profesor de bio(și ceva), ajunge la Berlin cu nevasta pentru nu știu ce conferință, uită diplomatu la aeroport, pleacă dupe el, face accident, se lovește la sfeclă și ajunge la spital. Iese din spital, se cară la hotel să vorbească cu nevasta când surpriză: aia era cu bărbac-su bine merci acolo (ăla avea același nume, aceiași funcție etc) ăsta nu mai pricepe nimic. Și-acu urmează așa: cere ajutorul unei gagici, unui fost ofițer STASI, unii vrea să-l trimită pe veșnicele plaiuri ale vânătorii, el se opune, bate tot, ucide tot și la final află că era un asasin foarte bun (cam uitase să se bată, dar îl ajută scenariul să iasă cu fruntea sus din confruntări) că avea un înlocuitor în caz că el dispărea, iar omul nostru care devenise bun și moral de la izbitură dejoacă planurile asasinilor, happy din nou end și pleacă spre apus cu gagica. Nota 5,50 mai bine faceți nani.