RSS

Steaua n-are balls de Oţel(u)

18 Jul

Pentru început trebe să vă mai dezvălui un secret despre Bulă the One: nu le are cu fotbalul. Dar deloc. Nici cu jocul, nici cu fenomenul (să mă vedeţi cum făceam când România era la vreu CM, dar asta altădată).

Aşa că azi, fluierând o arie din Nabucco (ca să mai uit că lunea sunt obligat să ajung la scârjob) intru mai cuceritor decât cuceritorul ĂSTA, mă instalez la birou, deschid mailul, facebookul, free flash game, când… o linişte criptică (adică de criptă) mă loveşte drept la occipital. Mă uit spre biroul secretarei, secretara c-o faţă de „i see dead people” nu mai zicea nimic. Ea care băga mai ceva ca magnetofonu. O pâsâi calm pe colega de lângă: „ce-are asta mă, i-o crepat vro rudenie, ceva?”. Ridicare de umeri. Acu mă rodea curiozitatea ca rugina lacătul de pe uşa unei biblioteci săteşti. Îl pâsâi pe altu. Cu aceiaşi întrebare. Primesc aceiaşi ridicare de umeri. Şi pâsâi aşa şi nimic. Secretul se adâncea ca-n filmele spioni kagebişti în plin cold war. Aşa că-şi pune Bulă cel mai sexy smile, cei mai ochi alunecoşi din dotare şi-o abordez direct: Ai păţit ceva, te pot ajuta cu ceva? Privirea unei dragoniţe la ciclu nu ar fi avut atâtea flăcări şi dispreţ câte avea privirea ei când mi-a urlat: Aşa, faceţi mişto de mine! Tu mai lipseai! Dacă am păţit ceva!?! Nu-s în stare boii ăia să bată Oţelul şi tu ai tupeu să mă iei la mişto! ¤%#*# cu mă-ta cu tot!

M-am aşezat spăşit la birou. În jurul meu se râdea maxim. Mi-o făcuseră microbiştii din birou. Aşa că… revenge will be mine.

 
Leave a comment

Posted by on July 18, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
