RSS

În autobuzul dimineţii

19 Jul

Cu ochii semicârpiţi de somn, cu gândul la concediul se apropie, atârnat de bara din autobuz şi transpirând ca un cochon adult în ziua tăierii, Bulă the Worker asculta discuţiile din jurul său: “Am fost la pneumologie, da, mi+a dat trimitere/Eu m-am dus la o doctoriță nouă, stai să-mi amintesc cum o chema/Cred că mi-am uitat medicamentele, nu mi-e bine/Coborâți la prima? Nu? Păi dă-te domn’le la o parte să coborâm și noi/Am găsit ieftin, am avut noroc, mâine mai iau două kile/Numai pe rețetă compensată se dă/Am stat acasă ieri să vină pensia, da a venit/Grecia, săracii credeau că fac mare brânză cu turismul/Radiografia mi-a ieșit bine, da…

Vorbe țâșnite din toate părțile și Bulă ce se simțea ca-ntr-un azil de bătrâni pe roți. Așa că am sărit din autobuz și am mers două stații pe jos. Am ajuns târziu la scârjob, dar măcar eram zen și transpirat ca un abator de cochoni. Clar, trebuie să-mi iau măcar bicicletă dacă nu altceva.

 
Leave a comment

Posted by on July 19, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
