RSS

Frig ca frig, da cu românii ce facem?

18 Oct

Zgribulit ca un pui de vrabie părăsit de rude, Bulă antiEschimosul se îndrepta spre scârjobul necesar unui trai îndestulător (sanchi, zic numa aşa să vă oftic) înregistrând din mers minunatele maniere ale minunatului popor din care minunat face parte.

În staţia de autobuz ocupată samavolnic de pensionarii ţării cărând sacoşe cu de-ale gurii, un nene cu şapcă model ceauşescu 1978 îşi sufla mucii cu degetele ca să vadă boboru că el n-a auzit de batista-n viaţa lui. Ou sont le boierii de altădată?

Trecui peste faza cu secretele nasului şi m-am lansat în troleu ca măcar azi să ajung la timp la locul de tortură, nu de alta, dar nu vreau să-i provoc scârbossului vreun accident vascular. În maşină un nene vinde un ziar. Şi urla din toţi plămânii aflaţi în dotare titlurile de pe prima pagină. L-am bulversat un pic când i-am spus că nu-i cumpăr ziarul pentru că ştiu ce conţine că doar a urlat ca tarzan tot drumul. Am coborât înainte să se dezmeticească aşa că uitând de frig am tras aer în piept bucuros de mărunta întâmplare.

Pe drum m-am întâlnit cu câinele blocului ce fugărea o maşină în timp ce şoferul, exemplu clar de IQ subunitar, în loc să-şi vadă de drum scosese capul pe geam şi urla la câine. Câinele latra, ăla urla, parcă era o kiluială de la ora 5. Una peste alta am intrat bine dispus în firmă după care am aruncat buna dispoziţie pe fundul unui sertar şi m-am lăsat  pus la muncă. Bulă Întâiul over and out.

 
6 Comments

Posted by on October 18, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: , , ,

6 responses to “Frig ca frig, da cu românii ce facem?

  1. Bendis

    October 18, 2011 at 3:46 pm

    🙂 savuros … ca deobicei !!! Sa nu-ti mai iei concediu ca te penalizez! 😀
    Te astept si pe la mine in vizita ….
    http://baselandia.wordpress.com

     
  2. Bendis

    October 18, 2011 at 3:49 pm

    * de obicei !

     
  3. Bulă

    October 18, 2011 at 4:02 pm

    Gata cu cocediul. Ramane sa vad ce rezolv cu lenea.

     
  4. cel mai umil dintre supusi

    October 18, 2011 at 7:52 pm

    Daca ne-au inghetat manutele si nu comentam mereu,respecti promisiunea?

     
  5. Bulă

    October 18, 2011 at 10:34 pm

    Respect, dar vezi ca s-au inventat niste chestii numite manusi…

     
  6. cel mai umil dintre supusi

    October 19, 2011 at 9:17 pm

    As fi cel mai manusat supus,daca as reusi sa scriu si cu cele de box 😉

     

Leave a Reply

 
