RSS

Cum am devenit optimist

19 Oct

Încep cu o întrebare demnă de „Vrei să fi milionar?”: Cui îi place munca? Mai exact, cui îi place să se dea jos dimineaţa din căldura plăpumioarei, mai ales că afară pietrele crapă de frig, nu de invidie, să iasă pe străzile aglomerate ale patriei şi să se ducă într-un birou unde timp de ceva ore te freacă unu şi altul de-ţi vine să îi iei pe toţi la drujbă? Cred că nimănui, domnu Ianţu, scutiţi-ne cu variantele de răspuns. Ei bine, exact aşa mă simţeam eu, Bulă The Bad Worker când, cu dinţi scrâşniţi şi depresii acute mă trambalam spre scârbici. În staţie frig. Mijlocul de transport în comun nu mai venea. Şi viaţa părea gri-cenuşiu, culoarea şobolanului de ghenă. Mi-am zis în barbă ca Baiazid: „o să fie o zi naşpa”. Şi tocmai când optimismul meu se convinsese singur că-i musai să-şi facă un seppuku mic, dar foarte chic, apăru ea.

Brusc, aplecarea spre frumos a lui Bulă the Art Lover se trezi la viaţă. Şi brusc două, trei Sradivarius-uri începură să-mi cânte la timpane, porumbei albi de parcă îi clătiseră în Ace, gângureau, petale de trandafir curgeau spre… Nici chiar aşa! Să nu ne dulcegărim chiar în halul ăsta c-o dăm în diabete. Pur şi simplu a apărut o făptură gingaşă, frumoasă, aranjată, o încântare s-o priveşti. Dacă eram Cohelio, scoteam un best seller, dacă eram Adi Mutu, băteam Barcelona de unu singur, dacă eram Grecia, ieşeam din criză. Masculii cititori înţeleg ce vreau să exprim.

Aşa că, în concluzie, viaţa a devenit o miss, munca părea mai uşoară, optimismul meu avea statura lui King Kong şi… nu, nu i-am cerut numărul de telefon. Dacă nu v-aţi prins din începutul postării, mă repet: io mă suiam în autobuz, nu-n Maybach.

Hai şi-un BONUS

 

 
5 Comments

Posted by on October 19, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: ,

5 responses to “Cum am devenit optimist

  1. cel mai umil dintre supusi

    October 19, 2011 at 9:18 pm

    Hopa, Bula in love sua Bula l’amorose-ul?

     
  2. cel mai umil dintre supusi

    October 19, 2011 at 9:19 pm

    Sa ne asteptam la altfel de postari?Chiar am o curiozitate: cum face Bula,cand e amorezat.

     
  3. Bulă

    October 19, 2011 at 10:59 pm

    Bula niet amorezat, Bula doar cu ochii dupa gagici. 🙂

     
  4. Bendis

    October 20, 2011 at 8:28 am

    Dragul meu, concluzia se trage de la sine …. femeia aduce fericirea si optimismul in viata oricarui barbat!
    Asa ca …daca nu esti amorezat iti doresc ca in fiecare dimineata sa dai cu ochii de-o cadra …. sa ai randament macsim la scarjob spre …satisfactia sefului !!! :))))

     
  5. Bulă

    October 20, 2011 at 9:02 am

    Adjudecat!

     

Leave a Reply

 
