RSS

Rolls Royce

20 Oct

După cum v-am promis in ză morning, azi vă voi delecta cu un banc care mie mi s-a părut bun. Aşa că, ochii ciuliţi:

Doi amici la o bere. Cum sorbeau ei însetaţi, unul dintre ei sare brusc în picioare şi dă să plece. Celălalt îl întreabă:

-Unde te duci mă?

-Am un blind date cu una. Trebe să mă văd cu ea că a zis că mă ia cu maşina de la intersecţia cutare.

-Băi, să-mi povesteşti cum a fost.

A doua zi apara ăla cu întâlnirea cu o faţă de înmormântare de plângeau bocitoarele profesioniste dacă l-ar fi văzut.

-Ce-ai păţit mă, nu te-ai văzut cu aia?

-Ba da.

-Te-a luat cu maşina cum ţi-a promis?

-Da.

-Ce maşină avea?

-Un Rolls Royce din 1952.

-Păi ce eşti trist mă, nu ştii că cu cât e maşina mai veche, cu atât e mai scumpă? A dat norocul peste tine, ce eşti aşa amărât?

-Păi ea era primul propietar.

 
4 Comments

Posted by on October 20, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: ,

4 responses to “Rolls Royce

  1. cel mai umil dintre supusi

    October 20, 2011 at 7:41 pm

    :)) aviz amatoarelor

     
  2. Bulă

    October 20, 2011 at 10:56 pm

    Si amatoarelor. 🙂

     
  3. Bendis

    October 22, 2011 at 9:21 am

    Ingratul… nu stia sa aprecieze …antichitatile! 😀

     
  4. Bulă

    October 22, 2011 at 10:35 am

    De, omul era mai modernist…

     

Leave a Reply

 
