RSS

Cum nu am fost recenzat

24 Oct

Vineri, tocmai când mă pregăteam să-mi încep atacul asupra puburilor, mi se spune în cască că a doua zi, adică sâmbătă, în jur de orele 16 o să apară ăia cu numărătoarea şeptelului românesc. Adicătă recenzorii. Cum Bulă the One era preocupat de bere şi vin, informaţia mi-a întrat p-o ureche şi-a rămas undeva bine pitulată.

Sâmbătă m-am târât pân la piaţă, nu de alta, dar aveam nevoie urgentă de apă minerală, iar pe la prânz, uitând de ora când se va face numărătoarea am zis că ar fi grozav dacă mi-aş unge angrenajele cu nişte bere. Şi dă-i cu berea, dă-i cu aluna, dă-i cu teveul… Şi uite-aşa a trecut ziua. De abia când am plecat iar într-un raid pe puburi mi-am adus aminte de recenzor. Care n-a ajuns. Chestie de înţeles dacă ţinem cont că era sâmbătă, iar berea face cu ochiul oricui. Şi uite-aşa rămâne Bulă nenumărat.

 
5 Comments

Posted by on October 24, 2011 in d'ale lu' bula

 

Tags: ,

5 responses to “Cum nu am fost recenzat

  1. cel mai umil dintre supusi

    October 24, 2011 at 9:51 pm

    In biro bevitas…merge?
    Noroc si sanatate! Daca accepti sa dai noroc cu bere cu cineva care baga ceva dulce acum.Daca nu imi iau norocul inapoi si iti las sanatatea, ca nu ti-o dau de la mine.

     
  2. Bulă

    October 25, 2011 at 12:50 am

    Se accepra, cum sa nu?

     
  3. Bulă

    October 25, 2011 at 12:50 am

    accepta…

     
  4. cel mai umil dintre supusi

    October 25, 2011 at 6:43 am

    :)) supusu citise bine, accepta, dar cand a vazut ca scrie inca o data, a revenit la primul comentariu si a citit “se accapra” :))
    Sanatate!

     
  5. Cizo Wizo

    October 31, 2011 at 7:50 pm

    eu nu am fost recenzat. am asteptat pe aia sa vina sa ne numere shi nimic. cica au fost de dimineatza shi au zis ca nu mai revin la cine nu este ca oricum se prelungeste termenul…..

     

Leave a Reply

 
